Ons recept voor een goede relatie met onze klanten?
Luisteren, adviseren en samenwerken via persoonlijke service.
Resultaat: tevredenheid en een gezonde visie op de toekomst!
Het is onze missie om dit elke dag, elk project, elke klus weer waar maken...
Aanvragen offertes

Onderhoud? Daar hebben we geen tijd voor!

“Goedemorgen, met Pietersen. Jullie hebben een paar jaar geleden mijn website opgezet en ik wil graag een paar veranderingen aan laten brengen.”

“Ehhh… dat zou best kunnen… maar dat was voor mijn tijd. Wat was uw naam ook alweer?”.

“Pietersen, met een ‘P’”.

“Onderhoud zegt u? Wat wilt u aan laten passen?”

Voorbeeld layout“Ik wil graag een andere foto in de kop van de website omdat wij verhuisd zijn. Ik kan zelf wel de adresgegevens aanpassen maar het oude gebouw staat in de kop”.

“Ah, juist. Dat is niet moeilijk aan te passen… maar wij hebben daar eigenlijk geen tijd voor. Wij moeten de gegevens van uw website helemaal uit het archief halen en dat is voor zo’n kleine aanpassing nauwelijks de moeite waard. Misschien kunt het proberen bij een collega van ons die ook uw CMS ondersteunt” .

“Wat!? U maakt toch zeker een grapje”.

“Nee, mijnheer daar hebben wij geen tijd voor. Het is hier heel erg druk!”.

“Nou, jammer dan…”.

Je zal het toch meemaken dat je de garage belt en dat ze aangeven dat ze het te druk hebben met het verkopen en rijklaar maken van nieuwe auto’s om uw servicebeurt te kunnen doen! Weliswaar is dit een verhaal van voor de crisis maar het geeft de vreemde service mentaliteit bij sommigen in de IT wereld aan. Alles functioneert prima zolang er maar geen (lastige) klanten zijn met (te) kleine klusjes en het ontwerpen van nieuwe websites is veel interessanter dan klein onderhoud. Kortom, service met een heel klein ‘s’je.
Uiteraard ontkennen 99% van alle buro’s in alle toonaarden dat zoiets nooit bij hen voorkomt… maar de realiteit is helaas anders. Het onderhavige buro had kennelijk de band met de oude klant niet warm gehouden en dan is een telefoontje van een klant die kennelijk al afgeschreven is niet welkom en met name voor een nieuwe medewerker.

SiteCoach schrijft Service graag met een grote ‘S’ en bouwt aan een langdurige relatie op basis van tevredenheid en vertrouwen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Reacties klanten
  • Samenwerking met SiteCoach sinds 2004. Dus hier een tevreden klant.
  • ...website gebouwd en later nog eens verbouwd... met veel geduld... uiteindelijk is het prima gelukt en ben ik helemaal tevreden.
  • Super (en snel)! Ik ben er erg blij mee.

Zie Portfolio.