Aanvragen offertes

Werkwijze & communicatie

flowsmallDe werkzaamheden aan uw site(s) kunt u online volgen via een project ‘flowboard’ met acties en hun status. Voor uitgebreidere projecten zetten wij een ander project beheer systeem in om vooral de uitwisseling van informatie te stroomlijnen. Uiteraard kunt u ook meekijken naar ontwikkeling en onderhoud van de site. Een nieuwe site en onderdelen die aangepast worden zijn tijdens de werkzaamheden niet zichtbaar voor het publiek (en de zoekmachines).

Geen bezoek?

De SiteCoaches rijden niet dagelijks met auto’s door het land en hebben geen telefoniste die alleen kan doorverbinden of een bericht kan aannemen. SiteCoach werkt in de cloud en neemt alleen contact met u op wanneer u daarom vraagt.

In principe lopen alle contacten via internet (email, messaging, project beheer, etc.) waar nodig aangevuld met telefonisch overleg om sommige zaken snel kort te sluiten. Hierdoor is er minimale interruptie en kunnen beide partijen geconcentreerd werken.

SiteCoach bestaat uit een netwerk van zeer ervaren IT mensen die zich in wisselende samenstelling inzetten voor uiteenlopende projecten. Per project wordt een coach toegewezen en eventueel een team met de benodigde expertises samengesteld. Soepel samenwerken zit in ons bloed.

Offertetraject of directe service

Nieuwe site, renovatie of migratie (CMS) → Offerte nieuwbouw/renovatie aanvragen

Onderhoud (Site Service):

Hoe werkt onze site-service?

  • Maak een ticket aan in ons service systeem (na inloggen als SiteCoach klant)
  • Binnen 24 uur (op werkdagen) krijgt u een antwoord of, hoe en wanneer uw verzoek afgehandeld kan worden
  • U krijgt persoonlijke begeleiding, zoveel mogelijk door uw vaste coach
  • U kunt betalen per service verzoek (voorcalculatie) of een voordelige knipkaart (= onderhoudscontract) aanschaffen voor ad-hoc ondersteuning (zie hieronder).

Betaling

Nieuwbouw wordt gefactureerd op basis van onze voorcalculatie en offerte en kan eventueel gespreid betaald worden (binnen een redelijke termijn, doorgaans 3 maanden). Voor onderhoud heeft u naast facturering ook de optie om een knipkaart te kopen waardoor ondersteuning direct beschikbaar is. Voor elke aanvraag wordt een schatting gegeven hoeveel werk er mee gemoeid is en welke alternatieven er eventueel zijn.

Offerte en voorcalculatie:

  • bespreking probleem/wensen
  • vrijblijvend advies en offerte
  • nagekomen wensen apart begroten in overleg
  • project fasen optioneel apart factureren.

Knipkaart onderhoud:

  • € 100,- ex. btw voor 10 kwartier (2 1/2 uur) ondersteuning; minimaal per kwartier afgerond (voor kleinere klussen)
  • onbeperkt geldig
  • restitutie saldo bij beëindiging samenwerking.