Onze dienstverlening bestaat uit een breed scala aan werkzaamheden.

Onderhoud Inhoud en Vormgeving:
- Het plaatsen of aanpassen van pagina’s en berichten; teksten, foto’s, video, tabellen, speciale layouts, navigatie aanpassen, etc.
- Ook het schrijven en redigeren van teksten is bespreekbaar (Nederlands en Engels, ook vertalingen).
- Het optimaliseren van afbeeldingen, beeldmateriaal organiseren, presentaties, beperkte diensten voor grafisch ontwerp.
- Thema wijzigingen, kleuren, achtergrondafbeeldingen, vormgeving, etc.
Technische infrastructuur (software):
- Plugins installeren, configureren en testen. Vervangen van plugins die niet langer onderhouden worden. Betaalde plugins vervangen door gratis functies. Wij bieden dit bij voorkeur doorlopend aan als onderdeel van onze WordPress Updates Service.
- Backups instellen (bij voorkeur met opslag op media onder uw controle).
- Migratie WordPress site naar ander hosting bedrijf met optioneel een onafhankelijk (1) advies voor betrouwbare hosting.
- SEO (Search Engine Optimization) van pagina’s, berichten en afbeeldingen.
Onafhankelijk advies:
- Meer rendement halen uit uw website. Waarmee maakt u het verschil voor uw klanten?
- Back-office functies (online!) om meer uit uw website te kunnen halen, zoals een Wiki’s/Kennisbank, Ticket tracking, interne communicatie, functies voor relaties, etc.
- Er zijn ongetwijfeld nog wensen die u graag wilt realiseren. Vaak is onbekend is wat er technisch mogelijk is, en bovendien budgettair en inpasbaar in de organisatie.
(1) Geen affiliates (geen voordeel of inkomsten voor ons)
Waarom een externe Webmaster? (uitklappen)
- Onvoldoende interne capaciteit (kennis en tijd) voor technisch onderhoud aan de website.
- Interface met Hostingbedrijf en advies hosting.
- Het voordeel van jarenlange ervaring zonder directe investeringen.
- Directe hulp bij ongelukken en ongemakken.
- Meer uit de website halen door deskundig advies (mogelijkheden en kosten).
- Ondersteuning en aanvulling interne webmaster (voor meer complexe ingrepen).
- Begeleiding en training eigen personeel.
Kortom, minder website stress en problemen voorkomen is beter dan genezen.
Maatwerk & Service levels
Uw wensen vertalen wij graag in maatwerk voor duurzame oplossingen.
Daarnaast maken wij graag duidelijke afspraken voor het reageren op gemelde problemen. SiteCoach positioneert zich graag als een nauw samenwerkende partner die onderdeel uitmaakt van uw organisatie.

Knipkaart
U heeft ongetwijfeld net zo’n hekel aan uurtje-factuurtje als wij. Daarom bieden wij de WordPress Webmaster Service aan op basis van een vooruitbetaalde ‘knipkaart’. U koopt 3 uur dienstverlening vooruit in voor € 50 ex-Btw per uur of een veelvoud daarvan (voor meer uitgebreide aanpassingen). Daardoor kunt u snel een beroep doen op onze ondersteuning, bij voorkeur tijdens kantooruren.
- Het gebruik van de knipkaart (tijd en specificatie werkzaamheden) wordt online bijgehouden in blokken van minimaal 15 minuten voor een klusje (inclusief het kort documenteren van de aanpassingen).
- De knipkaart is in principe 2 jaar geldig maar in de praktijk doen wij daar niet moeilijk over. Gedeeltelijke restitutie is mogelijk als de samenwerking binnen die termijn wordt opgezegd.
- Korting! 1 knipkaart voor € 150, 2 kaarten voor € 275, 3 kaarten voor € 375. Meer? Bel!
Ook met het aanbrengen van nieuwe klanten zijn er kortingen te verdienen op diverse services! Maar alleen als u 100% tevreden bent over onze dienstverlening!
Referenties: Zie o.a. WatkosteenWebsite, Marktingportaal/kostenwebsite, WebsitekostenBerekenen.
Rapportage
Wij rapporteren maandelijks wat de staat van onderhoud van uw website(s) is en welke specifieke werkzaamheden (op aanvraag) zijn verricht. Dit inclusief de benodigde tijd en de resterende tijd op de knipkaart.
Niet elke (automatische) update wordt vermeld, maar wel de huidige conditie van de website op de reguliere onderdelen (zie updates). Dit geeft een goede indruk van de technische ‘gezondheid’ van uw website.